dilluns, 20 d’abril del 2020

3r TRIMESTRE


Bon dia a tots i a totes!!

Com heu passat les vacances? 

Bé, ara ja ens troben al 3r trimestre i amb ella arriben canvis. Com ja us vaig avançar en la darrera sessió, a partir d'ara farem servir també l'aplicació de google classroom

Així que, una de les primeres tasques d'avui és entrar a la nostra classe: Té aquesta aparença: 

 
Com veieu heu d'introduir un codi: zzwbu7i 


Tret d'això si us sembla quedem a les 10.30 i fem una trobada de "tornada a classe" amb l'aplicació Zoom i així qui tingui dubtes em pot demanar el que necessiti i farem una ciberassamblea.  Ok?

Pel qui ho tingui tot controlat, que vagi fent el resum del llibre de lectura l'haureu d'entregar aquesta setmana.

Ens veiem d'aquí 1h.30 aproximadament.

26 comentaris:

  1. Bona día a tots i totes com esteu🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️

    ResponElimina
  2. VERÓNICA com s'entra a clases room

    ResponElimina
  3. Respostes
    1. L'he tornat a establir. Porveu amb zzwbu7i

      Si amb aquest no funciona us agregaré un per un amb el correu electronic.

      Elimina
    2. He dona error ambo les 2 codics

      Elimina
  4. Bon dia a tots i totes!!!
    Que tal estau????
    Que tal les vacançes??
    A treballar!!!!
    Nosaltres podem amb això ànimmmmsss!!!
    Adeuuu!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Noa!! Molt bona actitud!! Així es comença un trimestre!!

      Elimina
    2. Clar que si NOA jo amb igual d'actitud ambo ganes ara modo escolar 🤔🤔🤔🤔🤔🤔😗😗😗

      Elimina
  5. Bon dia a tots i a totes,sóc en Marc Ribas,
    estic escoltan de valtros que no podeu entrar al google classroom i a mi tamé em passa

    ResponElimina
  6. jo crec que es perque per que pogam entrar a de estar la mestra dins?
    No estic segur

    ResponElimina
  7. No podem entrar tampoc amb la nova contrasenya

    ResponElimina
  8. No passa res!! Ho intentarem fer amb el mail personal de cada un. Ara ho provarem.

    ResponElimina
  9. Bon dia!!!
    Ja ens qurda pocpersortir al carrer!!!!
    Moltes abraçades.
    adeu.

    ResponElimina
  10. perdona acap de probar amb la nova contra i no hem deixa.Gracies

    ResponElimina
  11. Bona día a tots i totes 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

    ResponElimina