dilluns, 23 de març del 2020

ANEM A PER LA SEGONA SETMANA!!!



Bon dia!

Com heu passat el cap de setmana?? 



Feu un comentari explicant breument com esteu a mesura que aneu entrant al blog!! 

Bé, la setmana passada vàreu fer moltes activitats: De les llengües; una carta, una faula, una descripció. De mates repàs de divisions i problemes amb operacions bàsiques i de ciències vàreu acabar el tríptic i la seva exposició. 

ENHORABONA!!! 

Sou un grup molt feiner!! 

Però ara, després del cap de setmana, tocar tornar a posar-mos en marxa i avui comencem amb altres activitats!! Per poder portar-les a terme, és a dir per poder fer-les, heu d'anar a la pestanya que posa TASQUES A CASA 2. Allí serà on trobareu cada dia què és allò que heu de fer.

Una abraçada per a tots i totes i molts d'ànims!!

11 comentaris:

  1. Bon dia Verónica, estic cansada de estar en casa
    Vui anar a l'escola
    També estic alegre de estar amb els meus pares.
    Adeuuuu!!! Una abraçada molt forta.

    ResponElimina
  2. Bon día VERÓNICA i companys. M'anat bé el cap de setmana. Vam anar al nostre átic a fer una torrada els 4

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quina sort Tanit!! Així m'agrada que feu cosetes divertides!!

      Elimina
  3. Hola, he estat bé, he jugat al monopoly, he fet exercici i he vist dos pel-lícules.
    Salutacions.

    ResponElimina
  4. Buenos dias,
    He pasado un finde divertido, mi orbanicación se viene arriba muy rápido jejeje.

    ResponElimina
  5. Hola Verónica i a tots,
    Trob a faltar l'escola.
    peró ja duim una setmana.

    Adeu!!!

    ResponElimina
  6. I m'ha anat molt be el cap de setmana ,
    però vull sortir de casa.

    ResponElimina
  7. Bon dia a tots i a totes!!

    En breu estarem tots junts a l'escola, al carrer... ja ho veureu.
    Què són 30 dies, de 365 que té un anys??? Això no és res!!
    Ànim supergrup!

    ResponElimina